Najczęściej zadawane pytania

Czy można przyjechać ze zwierzęciem?

Tak, dodatkowa opłata za pobyt ze zwierzęciem wynosi 100 zł.

Czy miejsce parkingowe jest dostępne? Czy jest bezpłatne?

Miejsca parkingowe zazwyczaj są przypisane do mieszkania. Wszystkie szczegóły otrzymują Państwo dzień przed przyjazdem. Jeśli miejsca parkingowego nie ma, można skorzystać z ogólnodostępnych, miejskich, za odpowiednią opłatą.

Jakie są standardowe godziny zameldowania? Czy można zameldować się wcześniej?

Standardowa godzina zameldowania to 16:00, wymeldowania 11:00. Jeśli są Państwo zainteresowani wcześniejszym zameldowaniem, prosimy o kontakt pod numerem +48 511 383 739 w dniu przyjazdu od godziny 9:00 (dot. lokali w Gdańsku), ponieważ zależy to od dostępności lokalu. Usługa jest płatna.

Czy wystawiają Państwo faktury?

Tak, prosimy najpóźniej w dniu wyjazdu podać wszystkie dane razem z adresem e-mail, na który faktura ma zostać wysłana. 

Jaki jest sposób zameldowania?

W zależności od lokalu, jest to self check-in (skrzyneczka z kluczem) bądź przekazanie kluczy osobiście. Wszystkie szczegóły wysyłamy dzień przed przyjazdem.

Czy możemy wydłużyć pobyt?

Jeśli lokal nie ma jeszcze kolejnej rezerwacji, wydłużamy pobyty za standardową opłatą. 

Czy zapewniają Państwo taksówkę z dworca/lotniska?

Obecnie usługa odbioru nie jest dostępna. Niemniej, dostępne aplikacje (Uber, Bolt, etc.) zapewniają przejazdy w preferencyjnych cenach.

Spokojny odpoczynek w pięknym i wygodnym mieszkaniu